pondělí 10. listopadu 2014

Lumberman OB

Jeden písmák o mě na svém blogu napsal : cituji "Dejmal nic jiného než obrklády nedělá" a když jsem to četl, tak jsem si říkal, to neděláš dobře s těma sirkama, Martine a rozhodl jsem se ho z toho omylu vyvést. Vzhledem k jeho starosvětskému vousu, jsem si k němu nedokázal představit nějakou ultra modernu, ale něco podobně noblesního, ale přeci jen trochu jiného, jako je on sám.
A s touto myšlenkou, jsem mu vyrobil tuto dýmku. Je to mísení starých tvarů s moderním materiálem, takže klasický tvar lumberman z Old Briaru se starosvětsky předkloněnou hlavičkou a průhledným, tmavě červeným,žíhaným akrylovým náustkem /to je ta moderní část/
Nebudu ho nutit aby odvolal, ale doufám,že se mu bude líbit :-)

Old briar, 20 x 34mm, bezfiltr akryl hmotnost 26g ,vintage písek







Žádné komentáře:

Okomentovat