středa 14. června 2017

Morta Viking

Viking Morta
21x30mm
bezfiltrové provedení, akryl, intarze Lancewood

Dýmka pro kamaráda z klubu ke čtyřicátinám. Chtěl jsem mu udělat něco, co nemá a jen tak mít nebude. Proto jsem vytáhl špalky morty, které jsem za nekřesťanské peníze koupil před lety z Irska. Bohužel místo sušeného dřeva přišly mokré špalíky, které začaly praskat. Ve snaze je zachránit jsem podnikl šílené kroky a částečně se to podařilo...


Takhle to dopadlo, předesílám, že špalíky byly úplně stejné....
Vybral jsem jeden bez viditelných prasklin a dal se do toho. Dřevo je neskutečně tmavé, husté a celkem i těžké. Opracovávat jde hodně špatně. Při vrtání to dělalo nádherné černé hoblinky. Ty světlé kousky jsou briar, posbíral jsem to po vrtání ze stolu a trošku se to míchlo s tím co tam zbylo.


na dýmce nakonec nějaké ty prasklinky jsou, ale naštěstí do kotlíku nešlo nic. ten je po vyvrtání jako ze skla, úplně hladké stěny. Ostatně, celá dýmka tak působí.

















1 komentář: